Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zvládání stresu žáků na střední odborné škole
Sűsenbeková, Johana
Cílem bakalářské práce je pomocí dotazníků zjistit nejčastější stresory u žáků na středních odborných školách a jaký na ně mají vliv nebo jak se samotným stresem pracují.
Stres management ve vybrané organizaci
SEKANINOVÁ, Denisa
Diplomová práce se týká problematiky stresu a stress managementu na pracovišti. Cílem je zkoumání vlivu stresu a stresových faktorů a jejich příčiny. Na základě dotazníkového šetření a vedeného rozhovoru jsou navrženy změny v současném stresmanagementu společnosti, a to i ve finančním vyjádření.
Zátěž pedagogů 1.stupně základních škol
KALIVODOVÁ, Kristýna
Tato diplomová práce se zabývá tématem zátěže učitelů na 1. stupni základních škol. Teoretická část se zabývá základními pojmy dané problematiky, zejména zátěží pedagogické profese, příčiny, důsledky zátěžových situací, syndromem vyhoření a psychohygienou. Cílem praktické části bylo zjistit, zda učitelé pociťují zátěž, jak ji vnímají a na základě toho, jaké způsoby psychohygieny volí.
Psychická kondice u učitelů v pedagogické praxi
VITEJČKOVÁ, Martina
Diplomová práce se zabývá psychickou kondicí učitelů. Cílem teoretické části v diplomové práci je definice základních pojmů, které s tématem souvisejí, vymezení pojmů k psychické kondici učitelů a k její revitalizaci. Zvláštní pozornost je věnována syndromu vyhoření, protože právě učitelé jsou značně ohroženou skupinou. Praktická část je provedena kvalitativním výzkumem. Prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů jsou u učitelů v pedagogické praxi zjišťovány subjektivně vnímané příčiny stresu a strategie, kterých používají k udržení psychické a profesní kondice.
K problemtice stresu u vybraných sociálních pracovníků ve Strakonicích
WOLFOVÁ, Pavlína
Práce se zabývá stresem u sociálních pracovníků ve vybraných institucích ve Strakonicích. Diplomová práce má jako celek šest kapitol, z čehož prvních pět je teoretických a poslední kapitola obsahuje empirické zkoumání. Teoretické kapitoly se opírají o literaturu a obsahují základní obecné informace o stresu, jako jsou teorie stresu, definice stresu, stresor. Dále obsahují kapitolu společenské a osobnostní předpoklady a zvládání stresu, která popisuje roli víry, koncepty nezdolnosti, syndrom pomocníka, stres na pracovišti a supervizi. Následují důsledky stresu, psychohygiena a způsoby měření stresu. Na teoretické znalosti navazuje empirický průzkum. Nejprve je objasněno, jaké metody byly ve výzkumu využity a proč. Dále je uveden vzorek zkoumaného souboru, individuální profily respondentů a analýza získaných dat. Následuje polemika nad získanými poznatky, která je součástí diskuze a na kterou navazuje závěr celé práce.
Stres v profesi pedagoga
PISKLÁKOVÁ, Michaela
Práce se zabývá problematikou stresu v profesi pedagoga. Teoretická část práce popisuje problematiku stresu, jeho příčin, projevů, účinků a způsobů zvládání z obecného hlediska a z hlediska pedagogické profese. Závěr teoretické části práce je věnován osobnosti pedagoga volného času, požadavkům na jeho povolání a přítomnosti stresu při vykonávání této profese. Praktická část práce se zaměřuje na zjištění, zda pedagogové volného času považují, na základě subjektivního hodnocení, své povolání za stresující a jestli se příčiny učitelského stresu u učitelů a pedagogů volného času shodují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.